♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

دل دریایی

به پیش روی من، تا چشم یاری می کند، دریاست !

چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست !

درین ساحل که من افتاده ام خاموش،

غمم دریا، دلم تنهاست .

وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق ها ست !

 

خروش موج، با من می کند نجوا،

که : - « هرل کس دل به دریا زد رهائی یافت !

که هر کس دل به دریا زد رهائی یافت ... »

 

مرا آن دل که بر دریا زنم، نیست !

ز پا این بند خونین بر کنم نیست ،

امید آنکه جان خسته ام را ،

به آن نادیده ساحل افکنم نیست !


                                       فریدون مشیری

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://javad55.persianblog.ir/

سلام/
خوش اومدید به وبلاگم و خوشحال کریدن دایی رو
هرل کس دل به دریا زد رهائی یافت
هر که دلشو بزنه به آب رهایی پیدا میکنه
خیلی زیباست
شنا هم باید بلد باشه یا نه دایی ؟

ممنون از اینکه با نظرات خوبتون همراهیم می کنید
نه متاسفانه من اصلا شنا بلد نیستم اما دریا رو خیلی دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد