♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

بهار من گذشته شاید

چرا تو جلوه ساز این بهار من نمی شوی

چه بوده آن گناه من که یار من نمی شوی


بهار من گذشته شاید


شکوفه جمال تو شکفته در خیال من


چرا نمیکنی نظر به زردی جمال من


بهار من گذشته شاید

تو را چه حاجت نشانه من


تویی که پا نمی نهی به خانه من


چه بهتر آن که نشنوی ترانه من


نه قاصدی که از من آرد گهی به سوی تو سلامی



نه رهگذاری که از تو آرد گهی به سوی من پیامی

بهار من گذشته شاید

غمت چو کوهی به شانه من


ولی تو بی غم از غم شبانه من


چو نشنوی فغان عاشقانه من


خدا تو را از من نگیرد ندیدم از تو گر چه خیری


به یاد عمر رفته گریم کنون که شمع بزم غیری


بهار من گذشته شاید


نظرات 1 + ارسال نظر
ویس جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلاااااااام دوست عزیز.با افتخار لینکتون کردم.

ترجیع بند قشنگیه.سر فرصت همه را خواهم خواند.خواستم سلامی کنم.روز خوبی براتون باشه.

سلام
ممنون از لطفتون...
ای کاش آدرس وبتون رو میذاشتین تا منم لینکتون کنم...
خوشحال شدم از داشتن دوستی مثل شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد