♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

آن روزها

آن روزها رفتند


آن روزهای خوب


آن روزهای سالم  سرشار


آن آسمان های پر از پولک


آن شاخساران پر از گیلاس


آن خانه های تکیه داده در حفاظ سبز پیچکها به یکدیگ

ر

آن بام های بادبادکهای بازیگوش


آن کوچه های گیج از عطر اقاقی ها


آن روزها رفتند


 آن روزهایی کز شکاف پلکهای من


آوازهایم چون حبابی از هوا لبریز می جوشید


چشمم به روی هر چه می لغزید


آنرا چو شیر تازه می نوشید


گویی میان مردمکهایم


خرگوش نا آرام شادی بود


هر صبحدم با آفتاب پیر


به دشتهای نا شناس جستجو می رفت


شبها به جنگل های تاریکی فرو می رفت


آن روزها رفتند

 

                                         فروغ فرخزاد

نظرات 3 + ارسال نظر
ویس پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

با این زن بزرگ زیسته ام انگار در قرون متمادی با من نفس کشیده و در یک همزمانی طویل زیستیم.دوستش دارم ممنون از حسن انتخاب شما

سهم من این است

سهم من آسمانی است که آویختن پرده ای آن را از من می گیرد.

وحید و شیدا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.vahidslove.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
ما آپیم پیش ما بیاید

ویس یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

فروغ را دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد