♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

کودکی - بزرگسالی

این  روزها   بد جور   دلم  برای  چشم های  معصوم   کودکیم   میسوزد ؛

 

چشم های   روشنی   که  ساده  می نگریست   و   غرق   تماشا  بود....

 


 

بس  که   آدم های   بزرگ  و  پیچیده   دستان   تیره شان   را   جلوی   نگاهش   ابر   کردند ،

 

 طفلک چشم هایم    بارید    و   قد   کشید....

 


دیگر نگاه من بزرگ شده است باور کن!

 

آنقدر     بزرگ     که   میتواند   قد   آدم    بزرگها    ،    دنیا    را   پر   از  تیرگی   و    پیچیدگی    ببیند....

 


ببین     !  بزرگ   شدم    با  این    نگاه     بزرگ    !

 


اما    تو    آدم   بزرگ    قصه   من ...!!!

 

میشود      بگویی چقدر   باید   بشکنم    تا   هنوز    همان     کودک   معصوم   با   چشمان   روشن    باشم  ؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ

وبلاگت عااااااااااالی بود
به منهم سری بزن

ممنون
ولی به کجا سری بزنم...
آدرس وبتو ننوشتی

alireza یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ http://lostpsycho.blogsky.com

سلام. از وبت خوشم اومد. خواستی بهم سر بزن

سلام
ممنون... حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد