♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

از پشت شیشه ها به خیابان نظر کنید!

یاران    ناشناخته    ام

چون    اختران     سوخته


چندان     به    خاک    تیره    فرو     ریختند    سرد


که     گویی     :


دیگر  ،    زمین   ،  همیشه   ،    شبی    بی    ستاره    ماند   .

آنگا ه    ،   من   ،     که     بودم


جغد    سکوت    لانه    تاریک    درد    خویش   ،


چنگ    زهم    گسیخته     زه     را


یک     سو     نهادم


فانوس     بر گرفته     به    معبر    در    آمدم

گشتم     میان    کوچه    مردم

این    بانگ     با    لبم    شرر  فشان  :


آهای !


از    پشت     شیشه  ها   به    خیابان    نظر    کنید  !

خون    را    به   سنگفرش     ببینید    ! ...


این   خون    صبحگاه    است    گوئی    به    سنگفرش


کاین   گونه    می    تپد    دل     خورشید


در    قطره   های     آن    ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
a دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://fanos1390.persianblog.ir

آفرین بهت تبریک میگم نخواستم چیزی بنویسم نشد

سلام
من هیچی از نظرتون نفهمیدم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد