♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

تنهایی من ...

چقد ر     حرف      هست     و    من     فقط     سکوت     میکنم

آمدنت      را      سکوت     کردم   !

داشتنت      را    سکوت     کردم   !

رفتنت     را     سکوت      کردم    !

انتظار    باز  گشتت    را    هم   ...


حالا        نوبت          توست    ...

 باید      در      سکوت      به     تماشا       بنشینی

سوختنم      را     ...

میفهمی    ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محراب یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://birag.blogsky.com

درود بر راز سیستان
اینجا شعله روشن است و شمعی می سوزد
ما نیز نظاره می کنیم این سوحتن را
و خود نیز در آتشی می سوزیم که که از سرمایش دیگران گریزانند

سلام
ممنون از حضور گرمت

a دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://fanos1390.persianblog.ir

سلام از اینکه به سراغم اومدی ممنون
من تموم نظراتتو میبینم
من فقط دوس دارم نظرات رو خودم ببینم
اگه خواستی نظراتتو علنی میکنم
تا همه ببینن

سلام
منم ممنونم
خب اینم یه نوعشه...اختیار وبت با خودته
و هرجوری دوست داری می تونی عمل کنی...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد