♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

شـبم تاریک

شـبم تاریک ، رهم باریک و دوره

تو نیستی خونه ی ما سوت و کوره

غرور تو ما رو از هم جدا کرد

گناه مردن عشق از غروره

دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ

چشام گریون، لبم بسته، تنم سرد

نمی دونم، نمی دونم، عزیزم

کدوم دستی ما رو از هم جدا کرد

یادت باشه، یه روزی دور یا نزدیک

با چشم تر میای پیشم دوباره

ولی اون روز چه دور باشه، چه نزدیک

پشیمونی برات سودی نداره

* * * * *

هوای تو داشتم به سر ولی تو بی هوا گذشتی

صدای قلبم رو شنیدی اما بی صدا گذشتی

ندیدی که چشمام مرگ من رو دید

خون شد وقتی که رفتی

گذشتی دیریغا نگفتی که از من چرا گذشتی

تو آینه پیری چشمام رو دیدم که خون گریه می کرد

تو گلدون مرده بود مثل قناری اون یه غنچه ی زرد

عزیز جون درمشوم مه الودا کن آه مه الودا کن

سر راهم نشین ته گریه ها کن آه ته گریه ها کن

زودتر بیایوم هاها اگر خواهی که ما زودتر بیایوم

نماز صبح و شب منه دعا کن

ستاره آسمون ایشمارم امشو آه ایشمارم امشو

بورین یار با اویین بیمارم امشو آه بیمارم امشو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد