♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

دستم بگیر دستم را تو بگیر
                         التماس دستم را بپذیر
                                    درمانی باش پیش از آن که بمیرم
آوازی باش پرواز اگر نه ای
                        هم دردی باش همراز اگر نه ای
                                         آغازی باش تا پایان نپذیرم
گلدانی باش گلزار اگر نه ای
                        دلبندی باش دلدار اگر نه ای
                                        سبزینه باش با فصل بد و پیرم
از بوی تو چون پیراهن تو
                         آغشته شد جانم با تن تو
                                            آغوشی باش تا بوی تو بگیرم
لبخندی باش در روز و شب من
                          در هم شکست از گریه لب من
                                          بارانی باش بر این تشنه کویرم
آهنگی باش در این خانه بپیچ
                        پژواکی باش از بگذشته که هیچ

                                          آهنگی نیست در نایی که اسیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://yad-o-yadegari.persianblog.ir/

سلام

خوب بود

کرانه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

یادش بخیر دبیرستانی که بودم چقدر این آهنگ قشنگ بود
آغازی باش تا پایان نپذیرم
طرح یادگاریت قشنگ بود
منم به روزم خدایی نکرده ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد