♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

حتی اگر نباشی...

http://www.persian-star.net/1388/6/16/ramadan.jpg


می‌خواهمت چنان‌که شب خسته خواب را


می‌جویمت چنان‌که لب تشنه آب را

 

محو توام چنان‌که ستاره به چشم صبح

یا شبنم سپیده‌دمان آفتاب را

 

بی‌تابم آن‌چنان که درختان برای باد

یا کودکان خفته به گهواره، خواب را

 

بایسته‌ای چنان‌که تپیدن برای دل

یا آن‌چنان که بال پریدن عقاب را

 

حتی اگر نباشی، می‌آفرینمت

چونان که التهاب بیابان سراب را

 

ای خواهشی که خواستنی‌تر ز پاسخی!

با چون تو پرسشی، چه نیازی جواب را؟!


قیصر امین‌پور

از دفتر: «گل‌ها همه آفتابگردانند»

نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

سلام
قالب خیلی قشنگی داری
واسه من که عاشق خلیج و دریام کلی خاطره زنده کرد.
پستت مال آفرینیش خدا بود یا تبریک ماه رمضان
این بیت شعرتخیلی جالب بود
حتی اگر نباشی، می‌آفرینمت

چونان که التهاب بیابان سراب را

قشنگ بود به دلم نشست
بهم سر بزن
خواستی لینکم کن تا زودتر ببینمت

سلام
ممنون از لطف بی کرانت
حتما میام به وبت...
لینکت میکنم دوست خوبم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد