♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

از نور حرف می زنم

هر بامداد تا نور مهر می دمد از کوه های دور

من بال می گشایم ، چابک تر از نسیم

پیغام صبحدم را

                 با شعرهای روشن

                           پرواز می دهم .

انبوه خفتگان را

                با نغمه های شیرین

                            آواز می دهم

از نور حرف می زنم ، از نور

از جان زنده ، از نفس تازه ، از غرور .

اما در ازدحام خیابان

گم می شود صدای من و نغمه های من .

گویند این و آن :

               ” خود را از این تکاپوی بیهوده وارهان  !

                 بی حاصل است این همه فریاد

                 در گوش های کر  !

                 دیوانه حرف می زند از نور

                                                با موش های کور  ! 

بیگانه با تمامی این حرف های سرد

من ، همچنان صبور

با عشق ، شوق ، شور

انبوه خفتگان را

               آواز می دهم .

پیغام صبحدم را

               پرواز می دهم

هر سو که می روم

در گوش این و آن

حتی در ازدحام خیابان

از نور حرف می زنم ،

                    از نور ...  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

masnadi18@yahoo.com
سلام دوست عزیز اگر میتونی یه دوست برای من پیدا کن

سلام
ببخشید اشتباه اومدین... مگه من بنگاه دوست یابی دارم...
معذرت می خوام ولی جای دیگه دنبال دوست باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد