♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

گل

بگو که گل نفرستد کسی به خانه‌ی من
که عطر یاد تو پر کرده آشیانه‌ی من

تو چلچراغ سعادت فروز بخت منی
به جای ماه، تو پرتو فشان به خانه‌ی من

شبی به تاک تن تشنه‌ام گل افشاندی
بهشت بشکفد اکنون ز هر جوانه‌ی من

به بال یاد سپردم ترانه تا که مگر
رسد به گوش تو گلبانگ عاشقانه‌ی من

ز برگ و بار تنت ذوق زندگی خیزد
بیا و بال و پر افشان دمی به لانه‌ی من

به شوق روی تو من زنده‌ام خدا داند
برای زیستن اینک تویی بهانه‌ی من

چه آتشی تو خدا را که شعله‌های غمت
به باد داده شکیب سمندرانه‌ی من

بیژن سمندر

نظرات 1 + ارسال نظر
راز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://terminator.blogsky.com

سلام.امیدوارم روزگار بر وفق مراد شما باشه.شعرهای زیبایی رو دارید.فقط اگر مقدوره منبع هر شعر رو بگید.با ارزوی موفقیت برای شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد