♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

♥دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ♥

همه تفاوت ما این است: تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم . . .

هیچکس

هیچکس در دل تاریکی شب

با چراغی به سراغم نرسید

هیچکس موقع پژمردن برگ

با گلی تازه به باغم نرسید

هیچکس بازو به بازویم نداد

ای روزگار

گل پریشان شد ،زمستان شد بهار

از جوانی نیست چیزی یادگار

هیچکس این روزها همدرد و همرازم نشد

آگه از درد من و دلتنگی سازم نشد

باغ زیر بال پروازم نشد

هیچکس

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

هیچکس این روزها همدرد و همرازم نشد


آگه از درد من و دلتنگی سازم نشد


باغ زیر بال پروازم نشد


هیچکس

هیچکس تنهایی ام را حس نکرد
هیچکس محرم نشد
هیچکس مرهم نشد
آنکه مرهم شد بر زخم دلم
خود روزی نمک شد بر زخمهایم
هیچکس...هیچکس
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد